Hemma hos Yrla

Ligga på mage

Av Anna - 2010-10-04 11:46

Lilleman Bus avskydde det... han skrek så fort vi lade honom på magen...

 

Klimpen tycker det är ok, en liten stund... lagom länge så mamma hinner fota lite...

 

  

 

Fingrarna i munnen... ständigt dessa fingrar!

 

  

 

Men hej, vem är du?

 

  

 

Kan man bita lite i dig???

 

  

 

Jaaa! Det kunde man...

 
 
Knaada

Knaada

4 oktober 2010 14:13

Å snygga tänder har han också!

Jag tycker klimpen är duktig, Lillberta skriker också så fort hon hamnar på magen och Lilleman var likadan.

http://knaada.com

Anna

4 oktober 2010 16:28

klimpens maxläge är nog 5 minuter... du ska se alla gaddarna som nu pluppar upp i överkäken... han ser ut som en vampyr med kanintänder ehhh?!?!?! så fort jag lyckats fånga dem på bild så... ;)

 
Mamma Blå

Mamma Blå

5 oktober 2010 12:28

Så söt han är, måste brås på sin mor och far. ;)

http://mammabla.bloggplatsen.se

Anna

7 oktober 2010 18:23

hehe... det roliga i kråksången är att flera tycker att han mest är lik mig - å jag tycker ju själv han är det sötaste som ålat runt på vårt parkettgolv i alla fall det här året... :) lilleman bus var/är ju också världens sötaste, men här har nästan alla sagt att han är så liiiik pappa bus... det var väl bra att både jag å pappa bus fick känna oss lite söta å lika våra barn :)

Från

Blogg / Hemsida

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards